ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

               بر   سر حسرت  گیسوی   تو  مویی   شده ام

                                                      مویی   از  حسرت  گیسوی  تو  گویی شده ام

                 کعبه ام !  بتکده ام !    مسجدم   و  میکده ام !

                                                       هر دمی   در پی  تو   راهی   سویی  شده ام

                  خلوتم  جام  جنون   مایه    فقط    کم    دارد

                                                      که   من  از  چشم   تو  دلبند سبویی  شده ام

                  از ازلگاهِ  سفر  کوله   پُر   از    راز   نظر

                                                       در   گذرگاهِ   نگاه   تو   به   کویی   شده ام

                  پاره های  دلم  از  ناز  مژه   بر   هم   دوز

                                                        پاره ی  دل  !   که  سزاوار  رفویی شده ام

                   دادم  از مستی  چشم  تو   در    آمد    آخر

                                                       ورنه این نیست که من عربده جویی شده ام

                  آه  و  اشکم شده تب لرزه ی کجدار و مریز

                                                         که    گرفتار   بگویی   و  مگویی  شده ام


                 «بهرام باعزت»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد